پکیج و بسته آموزشی هفت خوان icdl

پکیج و بسته آموزشی هفت خوان icdl

پکیج و بسته آموزشی هفت خوان icdl

پکیج و بسته آموزشی هفت خوان icdl

بایگانی

Software یا نرم افزار چیست؟

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۸ ب.ظ

Software یا نرم افزار چیست؟

 

نرم افزار - ویکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نرم افزار برنامه ای است که به ما امکان می دهد تا کامپیوتر را برای منظور خاصی برنامه ریزی و تحت اختیار داشته باشیم بطور کلی نرم افزار ، سخت افزار را برای انجام عمل خاصی در اختیار می گیرد.


کامپیوتر ها بر حسب کار و اهمیت کارشان به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که اهم آنها عبارتند از :

رایانه های جیبی یا دستیار های شخصی PDA :

که ماشین حسابهای پیشرفته ، دستیارهای دیجیتالی شخصی یا PDA ها از آن جمله می باشند .

 


امروزه در اغلب کشورهای پیشرفته از Notebook و یا Organizer در موارد متعددی استفاده بعمل می آید. با استفاده از دستگاههای فوق هر شخص دارای دفترچه آدرس ، برنامه ریزی روزانه ، لیست کارهائی کهمی بایست انجام شود ، دفترچه یاداشت ، ماشین حساب ، لیست پروژه ها و سایر گزارشات متنوع و مورد نیاز خود بوده در صورت لزوم قادر به استفاده سریع از آنان خواهد بود. دستگاههای فوق دارای تمام امکانات لازم بمنظور برنامه ریزی و سازماندهی فعالیت های رایج زندگی می باشند. طی سالیان اخیر دستگاه جدیدی با قابلیت های بمراتب بیشتر عرضه شده است که با استقبال چشمگیر خریداران مواجه شده است . دستگاههای فوق PDA)Personal Digital Assistants) نامیده می شوند. PDA کامپیوترهای قدرتمندی بوده که براحتی در یک دست قرار می گیرند. عملکردPDA دربرخی موارد مشابه Organizer است ، با این تفاوت که با استفاده از PDA می توان نامه های الکترونیکی خود را دریافت و یا به موسیقی گوش داد.

  • پکیج آموزشی هفت خوان ICDL

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی